27 jan Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2021
Bij het afsluiten van een dossier sturen wij naast een bedankmail ook een klanttevredenheidsonderzoek naar onze klanten. In dit onderzoek vragen wij onze klanten om onze dienstverlening te beoordelen. De input van de klanten gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren en nog meer af te stemmen op de wensen van de klant.
Wij zijn trots om onderstaande resultaten te kunnen vermelden:
- vanuit alle ingevulde enquetes scoren wij een gemiddeld rapportcijfer van een 8,9;
- 131 van de 190 respondenten beveelt ons aan bij een vriend of collega, onze zogeheten “Promoters”. Hiermee scoren wij een Net Promotor Score (NPS) van 64 op een schaal van -100 tot +100.
Wij danken onze klanten voor hun waardevolle input en voor het mooie cijfer. Dit is de kroon op het werk in 2021 van het hele team van Metis Notarissen . Ons team staat ook in 2022 voor u klaar, om u bij te staan bij al uw juridische vraagstukken. Neem hier contact op voor een vrijblijvende afspraak bij de notaris bij u in de buurt.