26 okt Resultaten klanttevredenheidsonderzoek 2023
Bij het afsluiten van een dossier sturen wij naast een bedankmail ook een klanttevredenheidsonderzoek naar onze klanten. In dit onderzoek vragen wij onze klanten om onze dienstverlening te beoordelen. De input van de klanten gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren en nog meer af te stemmen op de wensen van de klant.
Met trots delen we de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek voor 2023. Het gemiddelde cijfer van onze gewaardeerde klanten is opnieuw een indrukwekkende 8,9. Bovendien zijn we trots op het gegeven dat onze Net Promotor Score (NPS) is gestegen van 64 naar 69 (op een schaal van -100 tot +100). Ten opzichte van het vorige klanttevredenheidsonderzoek raadden dus nog meer tevreden klanten ons aan bij een vriend of collega.
Wij danken onze klanten voor hun waardevolle input en voor het mooie cijfer. Uw tevredenheid staat bij ons altijd voorop! Ons team staat ook in 2024 voor u klaar om u bij te staan bij al uw juridische vraagstukken. Neem hier contact op voor een vrijblijvende afspraak bij de notaris bij u in de buurt.