Per 1 november 2025 wordt Notariaat Born voortgezet onder de vlag van Metis Notarissen. Het protocol van mevrouw mr. C.T.P. van Wersch is overgenomen door mevrouw mr. M.F.A.M. Poolen, notaris binnen onze vestiging in de gemeente Sittard-Geleen.
Wij zijn dankbaar voor het vertrouwen dat cliënten de afgelopen jaren in Notariaat Born hebben gesteld. Het is een eer om dit vertrouwen nu voort te zetten onder de naam Metis Notarissen.
Onze vestiging in Holtum blijft voorlopig open en cliënten zijn daar van harte welkom.
Heb je vragen, wil je een afspraak plannen of meer weten over wat deze overgang voor jou betekent? Neem gerust contact met ons op.







